fredag 19 september 2008

Himmel och pannkaka......






Hej på er allihopa.....



Himmel och pannkaka vad tiden går fort.. Som om man inte hade fullt upp att göra så var man tvungen att gå att bli sjuk och inlaggd på lasarett en vecka... Var inge roligt att ligga där i det kaos som man skapade.. Skulle jag behöva åka till Lindköping eller kunde de reda mitt tillstånd i Kalmar? Mina barn undrade var mamma höll hus och jag var helt borta i tre dygn.PÅ det fjärde dygnet började jag bli bättre igen..... Hem efter ett tag och kurera mig innan det skulle bära av till Bugarien.....



Den 2 September åkte vi till bulgarien. Hela familjen skulle för första gången utomlands för första gången.... på bilden till vänster befinner vi oss på Flowerstreet. Och vilket väder vi hade 30 grader i luften och 26-27 i svarta havet.... Hade det helt underbart och barnen badade så jag trodde att de för alltid skulle vara skrynkliga.... Hihihi..... Kvällarna var underbart ljummna och jag och gubben satt och njöt på balkonen när barnen hade somnat..... Eftersom vi bodde på 6 våningen så hade vi ju helt okej utsikt... Här till vänster har jag tagit ett kort på gubben och de stora barnen i poolen från vår ballkong....
Lite värre är det nog med stickningen men det är dax att ta tag i det nu.. Var på Lindex idag och såg till min glädje att stickat är hetare än aldrig förr.....Så nu är det bara att ta tag och få fart på stickningen.. Just nu är det poncho som gäller för mig.....
Nu vill mina barn låna denna datorn en stund så jag får fortsätta nån annan dag.... På återseende....
Många stora kramar Anna

1 kommentar:

Annika sa...

Hej Vännen!

Gud va härligt ni verkar haft det!! Man vill inte åka hem!! Eller hur?? Väl hemma hade det hunnit bli höst tycker jag....trista gråa hösten..grfmf**! Men vi har ju alltid stickningen - vilken tur att man har något att ser fram emot och glädjas åt! Och för att inte tala om GARN - fluffiga härliga nystan som luktar....GARN!!

Nu måste jag återgå till mitt stökiga kök!

Kram Annika