söndag 21 september 2008

Hösten har verkligen kommit......

Ja nu börjar man verkligen känna av att vintern är i antågande.. I fredags kväll när jag skulle gå och lägga mig så visade det sig att det bara var 5 grader ute... Brrrr.... Och jag som skulle upp och köra till jobbet dagen efter tyckte inte det verkade lockande men man har ju inge val...Men dagen efter började i och för sig kall ch blåsig men utvecklade sig till en ganska skön höstdag tillslut och jag jobbade ju bara till halv 2 så jag hann ju med en del... Trädgården ska ju läggas till sömn nu så lite har man ju att göra..
Men nu måste man ju skynda på med stickningen oxå... Beställningarna måste bli gjorda och mina barn vill ju ha sina grejor... Men om jag ska vara ärlig så gillar jag höst och vinter... Många brukar undrar hur jag funkar men jag gillar det....
Dessa bilder är i från förra året och jag kan inte hjälpa att jag längtar till snön... För er som inte vet är det min äldsta dotter på det ena kortet och vårt hus på de andra två korten....
Men vi kommer väll till den tiden så småningom oxå......
I väntan på detta får jag hålla tid godo med min stickning så länge...
Har lite nya verk som jag tänkte att jag skulle lägga ut nästa gång...
Nu ska min man ta över datorn en stund...
Ha det bra alla bloggisar så hörs vi snart igen........

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Hej
Blev lite rädda att de var bilder från i år, nog för att jag fryser men inte så mycket.
Ha en varm och go dag på dej.
Eva.