lördag 29 november 2008

Här igen






Då var jag tillbaka med lite dokumentation. Hihi.
Jag har varit framme med kameran en runda och här kommer lite resultat:-))
Här är ett av mina köksfönster adventspyntade... Blev lite nöjd i alla fall.....
Men jag är ingen fan med att tvätta fönstren och jag har ju en del fönstren så jag hade ett tag att göra:-(. Men men det blir bra när det blir klart......




Och så då till det stickade. Först stickade jag mössa torg vantar och en halsduk på två meter(halsduken är inte med på kortet) i ett underbart rosa melerat garn.... Är så himla roligt att sticka i melerade garner för det blir så fina mönster utan att man egentligen behöver anstränga sig.... Hihi....
Sen var det dax för ett par fuskhalsdukar som jag tuvär inte har med på kort men som jag oxå stickade i melerade garner så klart. Och just nu sitter jag då med raggisar..... Kan ju snart bli behövligt... Nu har jag i alla fall visat lite av vad jag hållt på med ett tag här nu....
Så nu säger jag hej då ett tag jag ska försöka få den minsta i säng. Vi har bara två av tre barn hemma min store pojk är hos sin farmor denna helgen.... Han skulle hjälpa henne att röja undan lite.....
Ha det bra bloggare så hörs vis nart igen
JAG LOVAR
Kram Anna

Inga kommentarer: