måndag 1 december 2008

Jaha då har ännu en måndag snart gått. Vad är det med måndagar som känns så jobbigt?????
Jobbet var som vanligt efter helgen massor att ta igen och allmant struligt. Huvudvärken var ett faktum:-(. Hem och hämta upp barne som inte alltid är så villiga att åka hem med mig.
Väl hemma var det dags för middagslagning. Något som jag undrar över är varför är det så himla svårt att hitta på middagar till veckans dagar? Ja menar det finns ju så himla mycket och välja på men det verkar alltid lika hopplöst.. Ä det bara så för alla småbarnsföräldrar eller är det så för alla? Ringer man gubben och frågar får man ofta svaret " DU kan väll hitta på något? ". Jo men det var ju just därför jag ringde för att jag ville höra att jag kunde hitta på något!!!!!!!!!
Så frustrerande....................

Men nog om detta..... Idag var det dags för första luckan på kalendrarna.. Och det var ju lika populärt som vanligt....Tiden kommer ju bara rusa förbi nu.....
Tänkte att jag skulle se hur årets julkalender är i år... Gillar Anders och Måns....
Ganska mysugt att sitta hela familjen framför teven.... Sånt man sjölv ville när man var liten men som sällan blev......
Nej nu måste jag sricka färdigt den sista raggsockan ska ha med dom till ett lotteri imorgon......

Ha en underbar kväll alla bloggare
Vi hörs snart igen.....

Kram Anna

Inga kommentarer: