fredag 27 mars 2009

VAB

Jaha idag skulle jag jobbat mellan 7.15 till 11.45. Då tänkte jag att jag skulle i lugn och ro efter jobbet skulle åka och handla lite och bara ta det lungt en stund men ack vad jag bedrog mig...... Låg igår kväll och läste lite. Läser just nu " Snabba Cash " av Jens Lapidus. En bok som jag kan rekomendera.Handlar om Stockholms undre värld och allt vad det innebär. I alla fall när jag låg och läste hörde jag konstiga ljud från övervåningen. Gick upp för att se om något av barnen var vaket. Öppnar dörren till pojkens rum och hör han bara säga "jag hann inte till toan". VI har varit väldigt skonade från maginfluensan som gått men nu var det då dax för detta. Inge roligt alls......
Men men det är bara att bita ihop och stå ut. Hoppas bara Johan klarar sig för han har ju jouren i helgen. Inte kul att bli sjuk då.
Jag ska väll försöka komma iväg och handla så fort som möjligt för vem vet om en annan klarar sig. Jag brukar aldrig få att men dumt att säga så kanske..,...
Hoppas att resten av familjen klarar sig.

Ha det gott sålänge så hörs vi snart igen........

Kramar Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni andra har klarat er från maginfluensan. Inte så kul att ha. Hälsa alla. Kramar från Hbg.