torsdag 4 december 2008

Krasslig.......

Usch vad det ä tråkigt att vara sjuk...... :-(. Har legat hela dagen i soffan, är totalt genomförskyld och feber..... Inge roligt alls det enda som man möjligtsvis kan tycka är bra är att man kan se dom filmer som man sagt att man skulle ha sett så himla länge men som aldrig blir av........ Det hinner man ju inte med när man jobbar, hämtar barn, hjälper barnen med läxor, får dom i säng innan man tillslut sjunker ner i soffan efter en lååååång dag. Sen inser man att klockan är så mycket att man måste i säng för att man ska upp klockan fem nästa morgon.....
Fast jag har just nu lite svåret att slita mig på kvällarna eftersom jag läser Stig Larssons böcker och de är inte lätta att bara lägga ner..... Skit bra och spännande...

Snart är det ju andra advent oxå och jag funderar på att t a fram mina tomtar i helgen om jag bara blir lite piggare.... Jag tar alltid fram mina tomtar tidigt för att jag vill hinna njuta av dessa små söta varelser... Hihi..... Ska bli härligt med jul igen....
Och julklapparna är jag i princip klar med och det känns oxå jättebra....
Orkar inte med hysterin på stan som det brukar bli. Jobbar min sista dag den 17 december sedan tagit semester hela jul veckan då tänkte jag bara sitta inne med barnen och pyssla och ha det bra......

Nu börjar julkalendern så nu vill mina barn ha sin mamma hos sig...;-). Jag gillar faktiskt årets julkalender men det är nog bara för att jag gillar Anders och Måns så mycket.....

Ha det gott så länge bloggare så hörs vi...........

KramKram Anna

Inga kommentarer: