tisdag 30 december 2008

Snart nytt år.......

Så var denna julen över för denna gången... Känns så tomt samtidigt som det faktiskt känns skönt konstigt nog. Både jag och gubben är just nu lediga så det känns som söndag varje dag. Men på fredag så ska jag börja jobba och det känns faktiskt jätte skönt.

Denna julen firade vi hos gubbens lillasyster. Vi hade en jätte trevlig kväll med god mat och många förväntansfulla barn.. :).
Och till de flestas barns glädje kom faktiskt självaste tomten på besök. Tack tomten för ditt besök...........
Till vänster sitter min minsta dotter i tomtens knä. Trodde faktiskt inte att det skulle gå men ack vad jag bedrog mig....
Vi packade ihop vid 22,00 och begav oss hem till Kalmar igen.... Väl hemma gjordes inte så stora ansträngningar utan sängen lockade mest.. hihi....
Var inne på mellandagsrean en runda på annandagen men det fanns faktiskt inte så mycket att hitta tyckte jag. Vi funderade på ett tevespel men vi avvaktar lite med det då vi inte är helt överens om vilket det ska bli.
Men jag tror nog att jag överlåter det till gubben och grabben......
Nu ska det förberedas inför nyår imorgon. Gubben och de stora är inne och handlar lite raketer. Vi brukar inte köpa så mycket men för att barnen ska få se lite så brukar vi köpa något färdigt paket.....
Hörs snart igen Kram anna

Inga kommentarer: