fredag 5 december 2008

Lunginflammation!!!!!!!

Så var man hos doktorn idag.... Och tog en massa prover, fick andas lite i deras maskin och självklart sitta en lååååång stund i väntrummet....:-(.
Efter en stund kom han och hämtade mig och tog in mig på ett rum och sa att jag hade lunginflammation...... Vaaaaaa sa jag inte konstigt att man blivit dö trött av att bara hämta posten då.
Känner att jag inte kommer att orka vara uppe och kolla på idol idag ( inte för att jag följt det men dottern kollar gärna) och inte nog med det gubben är på julbord oxå så det är lite xtra jobbigt att vara själv med barnen. Men jag sa åt honom att gå ut och ha det roligt.......
Jag klarar mig alltid.....

Nej nu måste jag nog tillbaka till soffan.....
Ha det fint bloggisar....
Kran Kram Anna

1 kommentar:

Annika sa...

Nemen gumman!! Din stackare...själv har jag fått halsfluss och fått pc i onsdags...där ser man och vi som skulle träffas....alltid är det ngt! Men vi tar nya tag efter sjukdomar och annat som står i vägen - när vi är pigga igen! Hoppas att du kryar på dig..jag är helt klart piggare igen! Tycker ALLA är sjuka just nu! Men hellre nu än till jul...men det ena utesluter tyvärr inte det andra..

Många kramar till dig!
Annika